Juodųjų metalų kategorijai priklauso geležis ir plienas. Jie yra plačiai žinomi dėl savo unikalių savybių, tokių kaip: tvirtumas, ilgaamžiškumas ir magnetinės savybės. Juodasis metalas naudojamas įvairiose industrijose: gamyboje, statybose ir dar daugelyje kitų. Juodojo metalo laužo supirkimo kainos, kaip ir spalvotųjų, yra kintančios, priklausomai nuo įvairiausių veiksnių, tokių kaip: paklausos ir pasiūlos kiekis rinkoje, esama būklė bei ekonominės sąlygos.
Yra įvairių juodojo metalo laužo tipų, kuriuos supirkinėja metalo supirktuvės, kuriuos vėliau gali perdirbti arba parduoti įmonėms, kurios prikelia juodąjį metalą antram gyvenimui. Pavyzdžiui, storasienis juodojo metalo laužas yra labai vertinamas, kadangi gali būti perdirbamas į naujus metalo gaminius, juos lydant. Keletas pavyzdžių būtų: strypai, vamzdžiai, konstrukcinės sudedamosios dalys, metalo sijos ir daugelis kitų. Storasienio juodojo metalo laužo tona gali siekti apie kelis šimtus eurų.
Gabaritinis juodojo metalo laužas susikaupiantis statybų ar pastatų griovimo procesuose gali būti perdirbamas į tvirtas plokštes, lakštus bei armatūros strypus, kurie gali būti naudojami gelžbetonio konstrukcijoms gaminti, statybų projektuose. Šio tipo metalo supirkimas gali jums suteikti apie 235 – 240 eurų pajamų už toną, priklausomai nuo būklės ir kitų veiksnių.
Tuo tarpu pridavus negabaritinį juodąjį metalo laužą, galite gauti šiek tiek mažiau nei už gabaritinį, apie 215 eurų. Tačiau dėl kainų svyravimo, atlygis už metalą gali kristi arba kilti. Negabaritiniu metalo laužu yra laikomi krovininės transporto priemonės, žemės ūkio kombainai bei cisternos. Pastarieji turi didžiulį perdirbimo potencialą, todėl iš jo gaminamos sunkiasvorių automobilių dalys, žemės ūkio įrangą ir įvairūs konstrukcijų komponentai.
Automobilių kėbulų skardos metalo laužas yra labai paklausus ir naudingas, kadangi yra perdirbamas į automobilių dalis, buitinę techniką, statyboms reikiamas medžiagas. Automobilių kėbulų perdirbimas yra atsakinga praktika, kuria stengiamasi mažinti naujų žaliavų, skirtų automobiliams ir kitai technikai gaminti, poreikį. Už toną automobilių kėbulų skardos metalo laužo galima gauti iki 200 eurų.
Pilnos komplektacijos automobiliai, jei yra laikomi neremontuotinais, vis dar yra vertingi. Taip yra, kadangi tokias transporto priemones lengva išardyti, jų sudedamosios dalys, įskaitant variklius, pavarų dėžes ir kitas metalines dalis, yra lengvai perdirbamos. Dėl šios priežasties ir yra pakartotinai naudojamos įvairiose industrijose.
Net plieno drožlės, kurios yra maži juodųjų metalų laužo gabaliukai, susidarančios mechaninio apdirbimo metu, yra labai lengvai perdirbami į varžtus, veržles, tvirtinimo detales ir kitus komponentus. Kaip ir kito juodojo metalo laužo, supirkimo kainos nėra pastovios, bet už toną galima tikėtis gauti iki 150 eurų.