Google AdWords (Google Ads) yra Google paieškos sistemos reklamos sistema, kuria naudodamiesi vartotojai aukciono principu stato už konkrečius raktažodžius ir raktines frazes, tokiu būdu siekdami patekti į kuo aukštesnes mokamas pozicijas paieškos sistemoje. Kadangi Google reklama yra rodoma tik tiksliniams vartotojams, kurie naudodamiesi internetine paieškos sistema pasitelkia konkrečius raktažodžius, ši skaitmeninės rinkodaros priemonė įprastai pasižymi kur kas didesne konversija.
Ar Google reklama veikia?
Jei Google reklama rūpinasi patyrusi Google reklamos agentūra, kuri sukuria efektyvias ir į tikslinę auditoriją nutaikytas reklamines kampanijas, tuomet galima drąsiai teigti, kad Google AdWords reklama veikia. Labai svarbu, kad Google reklamos kampanijos būtų formuojamos atlikus raktažodžių analizę ir nustačius pačius pelningiausius bei didžiausia konversija pasižyminčius raktažodžius.
Google AdWords reklamos privalumai:
AdWords veikia greičiau nei SEO
Vienas iš pačių svarbiausių Google reklamos privalumų yra tai, jog ši skaitmeninės rinkodaros priemonė veikia gerokai greičiau nei SEO. Nors tiek SEO, tiek ir Google reklama yra paieškos sistemų rinkodaros strategijos priemonės, skirtos pritraukti didesnį tikslinių lankytojų srautą ir padidinti pardavimus, jų veikimo greitis nėra vienodas. Puikiai ir profesionaliai optimizuota Google Ads kampanija gali veikti akimirksniu, jūsų tinklalapį pradedant rodyti pirmosiose paieškos sistemos pozicijose.
Padidinamas prekės ženklo atpažįstamumas
Google AdWords ne tik padeda pritraukti daugiau naujų lankytojų ir padidinti konversiją, tačiau taip pat labai efektyviai prisideda ir prie prekės ženklo atpažįstamumo didinimo. Nustatyta, kad vartotojai, kurie ieško jiems aktualių prekių ir paslaugų, kur kas palankiau žvelgia į įmones, kurios yra geriau žinomos ir matomos viešoje erdvėje. Todėl kuo daugiau investuosite į savo prekės ženklo matomumą, tuo lengviau galėsite pritraukti daugiau naujų klientų.
Pasiekiama daugiau klientų per jų „Gmail“ el. pašto dėžutę
Viena iš labai populiarių skaitmeninės rinkodaros priemonių vis dar yra el. pašto marketingas, todėl šiuo atveju „Gmail“ reklama gali tapti labai efektyviu pasirinkimu. Ši reklama yra matoma tiek staliniuose kompiuteriuose, tiek ir mobiliuosiuose įrenginiuose. Be to, „Gmail“ reklama įprastai kainuoja kur kas mažiau nei įprastinė Google reklama, rodoma internetinės paieškos sistemos rezultatų puslapiuose, todėl tai gali tapti efektyvus sprendimas turint mažesnį reklamos biudžetą.
Galima susigrąžinti prarastus lankytojus
Kalbant apie Google reklamą, būtina paminėti ir remarketingą – vieną iš pačių efektyviausių funkcijų, kurios pagalba galima susigrąžinti iš savo internetinio tinklalapio arba elektroninės parduotuvės iškeliavusius lankytojus, tokiu būdu padidinant konversijos rodiklį.
Lengvas reklaminių kampanijų efektyvumo nustatymas
Naudojantis tradicinėmis reklamos priemonėmis (laikraščiais, radiju, televizija, spausdinta reklama ir kt.), tampa labai sudėtinga įvertinti tikrąjį pasitelkiamų rinkodaros sprendimų efektyvumą. Be to, pastaroji reklama yra daug brangesnė nei Google AdWords. Tradicinės reklamos atveju nėra galimybės kontroliuoti savo biudžeto ir patiriamų išlaidų. Todėl pastaruoju atveju suprasti, kokia yra investicinė grąža (ROI) tampa pernelyg sudėtinga. Tačiau situacija yra visiškai priešinga, jei pasinaudojama Google reklama. Jos atveju jūs žinote, kiek žmonių paspaudė ant jūsų reklamos, kas ant jos paspaudė, kiek lankytojų atkeliavo Google reklamos dėka, kurie raktažodžiai ir raktinės frazės generuoja daugiausiai srauto ir pardavimų, kiek kainuoja vienas klientas ir kt.
Sužinote daugiau naudingos informacijos
Google AdWords yra labai efektyvi rinkodaros platforma, kurios pagalba galima labai daug sužinoti apie savo tikslinę auditoriją ir jos elgseną, kartu gautą informaciją pritaikant ir naudojantis kitomis rinkodaros priemonėmis bei formuojant efektyviai veikiančią iš kompleksinių priemonių sudarytą reklamos strategiją. Google reklamos atveju jūs visuomet žinosite, kiek laiko lankytojai praleido jūsų tinklalapyje, kokius (ir kiek) puslapius jie aplankė, koks yra atmetimo rodiklis ir kt.