Jei šiandien verslui būtų užduotas klausimas, kokią reikšmę jų manymu grafinis dizainas turi verslui, pastebėtume teigiamus pokyčius. Vis daugiau verslų supranta, kad be profesionalaus grafinio dizaino išsiversti bėgant metams tampa vis sudėtingiau. Tačiau, deja, bet vis dar yra verslų, kurie grafinio dizaino svarbą yra linkę nuvertinti, todėl verta pateikti kelias priežastis, kodėl investuoti į grafinį dizainą yra gera mintis kiekvienam verslui.

Geras tinklalapio dizainas – didelis klientų pasitikėjimas

Šiomis dienomis gyvename pasaulyje, kuriame apie bene bet kurią įmonę pirmiausia mes viena ar kita forma sužinome internetu. Tai reiškia, kad verslui tampa ne tik labai svarbu būti matomam internete, tačiau taip pat būtina pasirūpinti ir tinkamu savo verslo įvaizdžiu virtualioje erdvėje. Tačiau, kaip tai padaryti? Atsakymas yra geras tinklalapio dizainas.

Atlikti tyrimai parodė, kad prastas tinklalapio dizainas nulemia tai, kad tinklalapio lankytojai neskaito jame pateikiamos informacijos, mažiau juo pasitiki ir praleidžia jame mažiau laiko. Todėl labai svarbu pasirūpinti optimalia ir patogia tinklalapio struktūra, aiškia navigacija, įtraukiančiu dizainu, tiksliomis instrukcijomis, aiškiai matomu tekstu ir kt.

Pakuotės dizainas gali įtakoti kliento požiūrį

Ar kada nors pastebėjote, kiek daug pastangų profesionalūs virtuvės šefai skiria savo gaminamų patiekalų prezentacijai? Žinoma, tai yra dalis kulinarijos meno, tačiau tai taip pat yra daroma ir dėl vienos labai svarbios priežasties – „žmonės valgo akimis“.

Valgydami maistą mes pasitelkiame daugybę savo pojūčių – regėjimas yra vienas iš jų. Todėl, kai mes renkamės maisto produktus parduotuvių prekių lentynose, dažniausiai mūsų dėmesį patraukia produktai, kurių pakuotės yra labai patrauklios ir išsiskiriančios iš gausybės kitų panašių produktų. Tai reiškia, kad jei norima pritraukti tikslinės auditorijos dėmesį ir paveikti kliento požiūrį, būtina pasirūpinti profesionaliai atrodančiu pakuotės dizainu.

Geras dizainas prekės ženklą paverčia įsimintinu

dizainas

Šis principas yra labai panašus į jau minėtąjį, kuomet buvo kalbama apie pakuočių dizainą ir vartotojų požiūrio formavimą. Geras grafinis dizainas gali padėti prekės ženklui tapti lengviau įsimenamu ir kur kas lengviau atpažįstamu. Bene kiekvienoje rinkoje yra daugybė dalyvių, kurie turi didžiulę patirtį ir didelį lojalių klientų ratą. Todėl išsiskirti ir tapti gerai matomais be kokybiško grafinio dizaino neretai yra visiškai neįmanoma.

Tereikia pažvelgti į tarptautinius ir visame pasaulyje labai gerai žinomus bei vertinamus prekės ženklus – kiekvienas iš jų yra labai lengvai įsimenamas. Vartotojams nė nereikia būti pasinaudojusiems tam tikros kompanijos paslaugomis ar būti įsigijus jų parduodamas prekes, kad jie vos pažvelgę į konkretų prekės ženklą galėtų suprasti, kokios paslaugos yra siūlomos ar kokie produktai yra parduodami. Būtent tai padeda pasiekti profesionalus grafinis dizainas. Todėl jei žengiama į konkurencingą rinką ir turima didelių siekių, norint tapti lengviau pastebimiems ir įsimenamiems, būtina investuoti į profesionalų grafinį dizainą.

Grafinis dizainas padeda sukurti teigiamą pirmąjį įspūdį

Net jei mes niekuomet nebuvome išbandę tam tikrų produktų, matydami jų patrauklią išorę mes savaime jiems imame jausti didesnį palankumą. Gražus, patrauklus ir akiai mielas grafinis dizainas padeda suformuoti teigiamą pirmąjį įspūdį.

Atliktų tyrimų rezultatai parodė, kad vizualinis patrauklumas gali būti įvertintas per apytiksliai 50 milisekundžių. O tai reiškia, kad grafikos dizaineriams tenka labai atsakinga užduotis, grafinio dizaino elementų pagalba akimirksniu pritraukti teigiamą vartotojų dėmesį. Todėl akivaizdu, kad grafinis dizainas šiandien nebėra tik pasirinkimas – tai yra tikrų tikriausia būtinybė.

Daugiau informacijos rasite: Doctoridea.lt

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *