Dar būdami paaugliai su geriausiu draugu domėjomės automobiliais, apie juos svajojome. Viena iš interesų sferų, be abejonės, buvo pinigai. Baigėme mokslus, studijavome, bandėme įvairius darbus ir apsistojome ties nuosavu verslu. Nelengva, bet įdomi pradžia, entuziastingas įsibėgėjimas… Ir štai dabar galime didžiuotis: turime savo firmą, keletą profesionalių darbuotojų bei mikroautobusų. Kuo užsiimame? Vežame į Daniją ir į keletą kitų šalių.

Keleivių vežėjų į Daniją pasakojimas: įgyvendintos svajonės ir aukščiausios kokybės siekis.

Mūsų svajonė išsipildė. Darbą suderinome su hobiu. Pirmosios dažais kvepiančios transporto priemonės buvo tarsi kosmosas. Laikui bėgant išvystėme veiklą. Stengiamės užtikrinti ne tik nepriekaištingą mikriukų techninį stovį, bet ir teigiamą darbo mikroklimatą, tinkamą atmosferą. Žinoma, svarbiausia – patenkinti klientai. Siūlome tokias paslaugas, kurios jiems priimtinos. Aišku, žmonių poreikiai skiriasi. Vieni vyksta į užsienį ilgesniam laikui, kiti vienai kitai dienai. Pastariesiems patogu, kai suplanuotas ir grįžimo laikas. Tai kaip ir kompleksinė paslauga – nuvežimas ir parvežimas. Jei asmuo išvažiuoja mėnesiui, gali iš karto ir nesitarti, kada grįš. Tačiau jam tiesiog nėra prasmės kreiptis į kitą paslaugos teikėją. Jei mes sėkmingai nuvežėme, tai taip pat sėkmingai ir parvešime.

Kaip paminėjau pradžioje, mūsų darbas apima kelias šalis. Vairuotojai puikiai susipažinę su maršrutais, su keliais, gatvėmis, eismo taisyklėmis ir visada elgiasi atsakingai bei profesionaliai. Jie taip pat ir geri mechanikai, nors, kaip jau sakiau, transporto priemonės nėra senos, tad ir techninių kaprizų išvengiame. Be to, techninė automobilio dalis apžiūrima dar prieš kelionę. Jei kiltų kokių abejonių, imtume kitą mikriuką, nerizikuodami nei saugumu, nei kelionės sklandumu.

Nors vykstame į keletą šalių, vis dėlto labiausiai klientus domina, ar vežame į Daniją, kaip tai darome ir kokios paslaugų kainos. Tokią tendenciją puikiai suprantu. Danija – turtinga karalystė. Vienus vilioja didesnis uždarbis, kiti čia traukia paatostogauti, yra viliojami nepaprasto grožio objektų. Ir man pačiam, prieš keletą metų pirmą kartą atvykus į šią šalį, užėmė kvapą. Visgi grįžau gimtinėn. Ir dabar, kartu su bendro verslo įkūrėju ir visais kolegomis bei darbuotojais kuriame saitus tarp dviejų žavių valstybių.

Kodėl rinkomės mikroautobusus? Na, turbūt suprantate, kad skrydžių bendrovė būtų reikalavusi žymiai daugiau investicijų. Be to, visuomet žavėjo ir žavi automobiliai. Kaip mėgstu tą momentą, kai reikia rinktis iš skirtingų gamintojų mikroautobusų. Visuomet atsižvelgiame į eksploatacines savybes, patikimumo rodiklius, mechanikų atsiliepimus ir, žinoma, komforto ypatybes. Juk vežame ne krovinius, o žmones. Taigi, sėdynės privalo nenuvarginti ilgoje kelionėje, o padangų triukšmas neišūžti ausų. Labai kreipiame dėmesį ir į kondicionierių, mat karštu oru be jo kelionė tikrai prailgtų.

Jei atidžiai skaitėte, tikriausiai pagalvojote, kokia situacija dėl daiktų. Nors mikroautobusu vyksta keleiviai, o ne kroviniai, tačiau esame apskaičiavę, kiek bagažo gali pasiimti kiekvienas asmuo. Kai atliekame apklausas, susijusias su keleivių pasitenkinimu paslaugomis, niekas nesiskundžia, kad norėjo pasiimti daugiau daiktų. Beje, apklausos – vienas iš būdų, padedančių suprasti klientų poreikius. Iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti, kad tai paprasta – surašai klausimus ir viskas. Tačiau siekiant objektyvumo ir nepriekaištingos struktūros tenka gerokai paplušėti. Tam yra savi specialistai. Na, o gauti rezultatai leidžia ištirti ir apibendrinti situaciją. Tada mąstome, ką galime patobulinti. Jei nusipirktume kokį aprūdijusį mikroautobusą ir paskelbtume laikraštyje, kad vežame į Daniją, nieko gero nebūtų. Ši, kaip ir bet kokia kita, veikla neleidžia tūnoti kamputyje rankų sudėjus. Tikrai taip nėra, kad vienus metus sparčiai padirbtum ir visą kitą laiką mėgautumeis pelnu nieko neveikdamas.

Ko gero, mūsų privalumas ir yra nuolatinis veikimas. Įdirbis davė savo – dabar vežėjų paslaugos mums puikiai pažįstama sritis. Tačiau jokiu būdu neketiname užmigti ant laurų. Jei klientai paslaugas įvertina penkiomis žvaigždutėmis iš penkių, tai po penkerių, šešerių ar aštuonerių metų tas pats darbas gali sulaukti jau keturių ar net trijų žvaigždučių. Čia kaip ir telefonų rinkoje. Pasirodo vadinamasis flagmanas, jo kaina siekia bent jau 500–600 eurų, o prabėgus trejetui metų tomis pačiomis galimybėmis ima pasižymėti kelis kartus pigesni gaminiai.

Mūsų versle svarbus atidumas. Stengiamės palaikyti ne tik nepriekaištingą automobilių techninį stovį, bet ir siekiame maksimalios tvarkos biure. Lengvai ir greitai randame reikiamus dokumentus. Nereikia sukti galvos, kada baigiasi vieno ar kito mikroautobuso techninė apžiūra, mat viską kruopščiai fiksuojame. Laikas nuo laiko vykdome šiokias tokias sistemos pertvarkas. Tobulinasi visas kolektyvas. Stengiamės, kad personalas šimtu procentų atliktų savo funkcijas, o už tai dorai atsilyginame. Gal tai atrodo kaip idealistinis paveikslas. Bet juk taip gera prisidėti prie žmonių gerovės ir rodyti teigiamą verslo vykdymo pavyzdį.

Kokie mūsų planai? Jų nemažai. Nuolat kyla įvairių idėjų, jas apsvarstome ir nusprendžiame priimti arba atsisakyti. Kai kurias atidedame į šalį, manydami, jog gali pasitarnauti ateityje. Dabar keleivius daugiausiai vežame į Daniją, tačiau kas žino, kokios šalys lauks po kelerių metų. Jei klaustumėte apie artimiausius planus, jų tiek, kad pabostų vardyti. Tačiau svarbiausias aspektas yra šis: stengiamės pasiūlyti kuo kokybiškesnes paslaugas klientams bei sukurti kuo jaukesnę ir produktyvesnę atmosferą darbuotojams.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *