Kiekvienas norime keliauti kaip įmanoma pigiau. Tiesa, tolimos šalys ar brangios avialinijos ne visada sutampa su mūsų norais. Planuojant kelionę į užsienio šalis (o ką jau kalbėti apie įvairias tolimas, egzotines šalis ir prabangius jų viešbučius), reikėtų bent preliminariai pasiskaičiuoti, kiek tai kainuos. Į sumą įtraukite nakvynę, gyvenimą, maistą, pramogas, muziejus, įvairius suvenyrus ir lauktuves, kurias vešite namo savo artimiesiems. Be abejo, nepamirškite ir lėktuvų bilietų. Būtent jie dažniausiai ir kainuoja didžiausius pinigus. Tačiau paskutiniu metu internete vis dažniau pasirodo įvairios akcijos, raginančios pasinaudoti specialiais skrydžių pasiūlymais ir užsienį aplankyti kur kas pigiau. Deja, daug kas abejoja, ar pigi kelionė lėktuvu bus patogi, saugi ir neteks ja nusivilti. Norime supažindinti jus su dvejais didžiausiais mitais, kuriuos žmonės linkę sieti su pigiais skrydžių pasiūlymais.

Paneigsime tai, nes net ir pigi kelionė lėktuvu gali būti greita, patikima ir užtikrinanti visišką komfortą.

  1. Mitas: kiekviena pigi kelionė lėktuvu – nepatikima. Jei jau mažai kainuoja, tai būtinai bus blogas lėktuvas, nesaugiai jį pilotuojantys pilotai ar dar kas nors. Kartais girdime tokių kalbų, jog pigius skrydžius organizuoja abejotinos avia kompanijos, kurių turimi lėktuvai yra kiauri ir nesaugūs skraidyti. Tačiau tai – gryna nesąmonė. Visos skrydžių bendrovės šiandien yra atsakingai tikrinamos, periodiškai atliekamos lėktuvų apžiūros ir pan. Taip pat ir patys pilotai yra griežtai prižiūrimi atsakingųjų asmenų. Jų sveikatos būklė, logika, orientacija nuolat sekamos, o piloto kabinoje visada būna ne vienas, o keli pilotai ar lėktuvą esant ekstremalioms situacijoms gebantys valdyti įgulos nariai.
  2. Mitas: skrisdami būtinai pataikysite į oro duobes, o nusileidimas ir pakilimas bus nepavydėtinai nemalonūs. Kaip ir pirmasis mitas, taip ir šis yra netiesa. Šiandien net ir pigių oro linijų lėktuvai turi modernius prietaisus ir kompiuterinę įrangą, matančią ir rodančią pilotui oro sąlygas, duobes, kitus lėktuvus, pasikeitusį slėgį ir pan. Žinoma, nenumatyti objektai ore ar ypač staigūs pokyčiai atmosferoje kartais yra tiesiog neišvengiami, tačiau tai – tik pavieniai atvejai, kurių pasitaiko labai retai. Kalbant apie nusileidimą ar lėktuvo pakilimą vėlgi, tai atlieka profesionalūs pilotai, kurie sugeba ir yra išmokyti valdyti lėktuvą, įvertinę atitinkamas oro sąlygas. Tačiau milžiniškas lėktuvo korpuso pasipriešinimas orui kylant ar leidžiantis, įvairūs jėgai ar lietus kai kada nori to, ar, ne, sujaukia įprastą skrydžio pradžią ar pabaigą. Bet tai nėra piloto kaltė.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *